Toen ik op betaald had gedrukt was ik nog een beetje sceptisch over de wrap van de buitenkant.
Volgens voorschrift zou het wel in de vaatwasser kunnen.
ik was namelijk een poosje opzoek. naar een rvs lunchbak, maar niet zo een saaie rechthoekige meuk.
toen kwam ik voa google sponsor AD uit bij boho-tiffin.
Ik heb het gelijk getest zowel thuis in de vaatwasser als op werk.
Op werk hebben we zo een super snelle, hele hete en stomende vaatwasser. Zelfs daar in heeft het de test weten verslaan.
Daarnaast was ik heel onzeker over de formaat.
Ik ben een GBP's patiënte en moet goed mijn porties weten mee te nemen.
Ik heb de orignal formaat en dat voldoet aan lunch + snacks of avond maaltijd +snack + yoghurt oid.
ik heb wel de divider er bij.
Kortom aanrader, ik ga ook de andere formaten aanschaffen voor afwisseling!