Leuke printjes, al zou het fijn zijn als er wat minder βgirlyβ opties bij zouden komen. Mijn tiffin kwam helaas best gekrast aan, wat ik jammer vind voor zoβn duur iets, maar dat ga je uiteindelijk vast toch krijgen. Ik vind het concept echter heel leuk, maar mis dus nog wat meer inclusieve prints en een optie voor een lekvrije variant, zodat ik hem sneller zou pakken voor mee naar werk als ik vloeibare dingen mee wil zoals yoghurt of soep :)