Voor mijn dochter haar verjaardag gekocht. Helaas was hij met de post verwisseld met iemand anders pakketje. ( foutje van de bezorgen). Gelijk contact opgenomen met BOHO Tiffin klantenservice. Ik kreeg gelijk een mailtje terug en ze hebben direct dezelfde dag nog een nieuwe gestuurd, zodat het cadeautje toch nog op tijd was. Ben echt super tevreden met de service en ook met het product. Hij is prachtig, goede kwaliteit en super makkelijk in gebruik.
Prachtige uitvoering en idd alles past erin wat ik mee wil nemen voor mijn lunch! Heb nu ook de Boho Baggy Glossy de (roze) besteld💞💞