Inmiddels 5 jaar gebruik ik de BoHo tiffin om mijn eten mee te nemen naar het werk. Sinds mijn maagverkleining past daar met gemak mijn eten in voor de werkdag.
Dit jaar heb ik mijn zelf een kado gegund en een nieuwe versie aangeschaft. Niet omdat de oude stuk is, die doet goed zijn werk en is ook nog mooi maar wilde kunnen wisselen..
Heerlijk geen gedoe met aparte bakjes, maar alles in 1 handbeweging meenemen.